22 Mayıs 2009 Cuma

NesMedya Seo Yarışması

Bu yazı, bu bloga yazdığım ikinci yazı olacak. Belki son yazı, belki de değil. Bugün canım sıkıldı blogger hesabıma giriş yaptım. Baktım masum masum bana bakıyor bir yazı yazayım dedim. NesMedya'ya sevgiler. Aklıma da birşey gelmedi haber, video, oyun ekleyecek değilim. Saçma bir yazı yazmak geldi içimden. Seo yarışması için böyle saçma yazı yazanlar var mıdır bilmem ama ben yazıyorum işte. Amacım yarışmayı kazanmak değil, kendimi test etmek. Bu arada aldığım bir haberi aktarayım Fenerbahçe'nin yıldız futbolcusu Alex de Souza açıklama yapmış, Ronaldinho'nun gelecek olması beni rahatsız etmez demiş. Neyse böyle haberler verip Galatasaray taraftarı dostlarımın canını sıkmak istemem. Sözlerimi bitirirken NesMedya Haber Video Oyun Seo Yarışması'nda diğer arkadaşlara başarılar dilerim. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder